iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Eind maart heeft Lidl zijn partnership met de UEFA voor het Europees kampioenschap voetbal 2024 in Duitsland en de daaraan voorafgaande kwalificatiefase officieel bekendgemaakt. Meteen een nieuwe stap van de hard discounter in de sportsponsoring. We geven hier een overzicht van het beleid van andere retailers in dit marketingdomein.
“Als officiële partner zal Lidl (…) zowel de European Qualifiers als UEFA EURO 2024 sponsoren”, kondigde de Duitse retailer op 21 maart trots aan. “Een partnerschap dat groot belang heeft”, voegde de retailer eraan toe. “Lidl telt vandaag meer dan 12.000 winkels in 31 landen, waarvan 30 in Europa. (…) Veel van de landen waar Lidl aanwezig is, zullen supporters zijn van het evenement.” De supermarktketen heeft al aangekondigd Lidl Fan Zones in te zullen richten zodat aanwezige supporters de verschillende wedstrijden kunnen bijwonen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?