- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Over enkele weken doen we allemaal weer ons uiterste best om het jaar 2022 in stijl uit te zwaaien. Voor die gelegenheid zullen ook de supermarkten weer uitpakken met feestelijke producten. De retailers komen geleidelijk aan in feeststemming en sommigen onder hen doen al uitspraken over de trends die we dit eindejaar mogen verwachten.
De eerste koude dagen zijn een feit en daardoor beginnen we ook te beseffen dat het einde van het jaar met rasse schreden nadert. Velen tellen nu al hoeveel keer ze nog moeten slapen voor het grote kerstdiner. Ook voor de retailers is dat aftellen uiteraard belangrijk, want zoals we allemaal weten, is de eindejaarsperiode altijd een heel drukke tijd in de supermarkten. En hoewel de omstandigheden op de markt dit jaar enigszins anders liggen dan in 2021, ziet het ernaar uit dat de supermarktketens toch wel zullen kunnen rekenen op hun gebruikelijke headliners.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?