- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#1 De pandemie, groeiende inflatie en messcherpe concurrentie: 2022 kondigt zich als een moeilijk jaar aan voor retailers. Wat verwachten ze zelf van de komende twaalf maanden? Elke dag van de week blikt een retailer vooruit. Vandaag: Delhaize.
“Voorspellingen doen is nooit makkelijk, maar vandaag is het moeilijker dan ooit”, zegt Roel Dekelver, woorvoerder bij Delhaize. “We dachten dat er maar drie golven in de pandemie zouden zijn, maar we spreken nu al over de vijfde. Gelukkig zijn er wel factoren en evoluties die we wel min of meer in de hand hebben en waar we rekening mee houden.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?