- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#3 De pandemie, groeiende inflatie en messcherpe concurrentie: 2022 kondigt zich als een moeilijk jaar aan voor retailers. Wat verwachten ze zelf van de komende twaalf maanden? Elke dag van de week blikt een retailer vooruit. Vandaag: Aldi. Aan het woord is communicatieverantwoordelijke Dieter Snoeck.
Vers en lokaal worden heel belangrijk. Meer dan ooit vraagt de Belgische consument naar verse producten, van lokale origine. De klant wil gezond eten en is zich ook steeds meer bewust van de impact van zijn consumptiekeuzes. Meer dan vroeger wordt daarom het land van oorsprong bekeken bij de aanschaf van voeding. Aldi speelt hierop in door zijn winkelformule voor zijn nieuwe winkels aan te passen. Vers speelt letterlijk en figuurlijk een prominente rol. De versmarkt is het eerste dat klanten in onze nieuwe winkels zullen tegenkomen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?