- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Zuivelgigant Danone realiseerde in het eerste kwartaal van dit jaar een organische omzetgroei van 2,2%. Onder meer dankzij een stabilisering van de Europese markt. Door nadelige wisselkoerseffecten blijft er echter niet veel over van die groei.
In Europa steeg de verkoop van Danone met +0,5%. De markt lijkt daarmee te stabiliseren. Het was immers al van 2011 geleden dat Danone nog eens een stijging kon optekenen in Europa. In Noord-Amerika en de voormalige Sovjetlanden was er sterke groei (+7,8%).
In totaal realiseerde Danone een omzet van 5,06 miljoen, organisch een groei van 2,2%, maar tegen veranderende wisselkoersen een daling van -5,2%.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?