- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Albert Heijn lanceert in ons land ‘Albert Heijn op ’t werk’, een bezorgdienst waarmee het zich richt op een zakelijke markt: ondernemers, zelfstandigen en KMO’s.
Albert Heijn boort een nieuwe markt aan. De nieuwe bezorgdienst ‘Albert Heijn op ’t werk’ richt zich op bedrijven, zelfstandigen en ondernemers. Het gaat om bedrijfsaankopen, die kunnen gefactureerd worden. De dienst richt zich voor alle duidelijkheid niet op werknemers die hun boodschappen op kantoor willen laten leveren, maar op ondernemers en zelfstandigen zelf. De supermarktketen biedt de dienst aan dezelfde voorwaarden en prijzen aan als voor consumenten: een bezorgkost van 5 euro en een minimum aankoopbedrag van 50 euro. Wie online bestelt, krijgt de boodschappen de dag erna aan de deur geleverd. Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België: ‘Met deze propositie boren we nieuw marktpotentieel aan. De zakelijke markt is een uit de kluiten gewassen markt in Vlaanderen: we zijn een regio van KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepers. Dat stuk van de markt gaan we vanaf nu goed bedienen met performante leverdienst.” Om de groei op de online markt mogelijk te maken, opende Albert Heijn eind vorig jaar een achtste Home Shop Center in Roosendaal. De boodschappen die Albert Heijn België bij particulieren en zakelijke klanten levert, worden verwerkt in de centra in Eindhoven en Roosendaal.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?