- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nee, Albert Heijn zal de korting van 2% die de supermarktketen een week geleden aankondigde niet aan zijn leveranciers opleggen. Een aankondiging die hier en daar veel kritiek teweeg had gebracht. Volgens de distributeur is er echter nooit sprake van geweest dat deze korting zou worden opgelegd. Deze correctie volgt op claims die toestroomden nadat de leveranciers een brief hadden ontvangen. AH zegt open te staan voor discussie en heeft opnieuw contact opgenomen met de leveranciers die gereageerd hadden.
Open voor discussie, dat wel, maar niet zonder eisen! Dat is wat de groep heeft aangegeven. De leveranciers zullen dus niet aan een korting kunnen ontsnappen, hoewel deze niet voor elk van hen 2% zal bedragen.Lees ook: De geniale marketingmachine, genaamd Albert HeijnWil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?