- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Goed nieuws voor online shoppers die fan zijn van de verzorginsproducten van Rituals: merk is vanaf nu ook verkrijgbaar via Bol.com. De webshop komt daarmee tegemoet aan de vraag van haar klanten.
Rituals stond al in de top 3 van meest gebruikte zoektermen in de speciaalzaak Mooi & Gezond bij Bol.com. Klanten waren dus letterlijk op zoek naar het merk, dat nu ook opgenomen wordt in het aanbod.
Het Rituals-assortiment bij bol.com bestaat uit verschillende populaire lijnen waaronder The Ritual of Sakura en The Ritual of Hammam, Skin Care producten en huisparfums in de vorm van geurkaarsen en geurstokjes. Net als andere luxemerken zoals Dior, Dolce&Gabanna en Yves Saint Laurent heeft Rituals binnen de speciaalzaak 'Mooi & Gezond' van Bol.com een eigen winkelomgeving waar consumenten zich kunnen onderdompelen in de wereld van het merk .
“Wij zijn erg blij met de samenwerking met Rituals”, zegt Kiki Lauwers (directeur België bij bol.com). “We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair merk als Rituals natuurlijk niet ontbreken in de parfurmerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan en zo volledig aansluit bij de manier waarop consumenten graag winkelen voor luxe home & body artikelen.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?