- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Coca-Cola gaat zijn Coca-Cola Life in september in het Verenigd Koninkrijk lanceren. De stevia-variant werd eerder al getest in Argentinië en later ook in Chili.
Net als bij de vernieuwde Sprite, bevat Coca-Cola Life niet enkel stevia als zoetmaker maar combineert het een lager suikergehalte met stevia. Daarmee speelt de frisdrankengigant in op de gezondheidstrend, maar evengoed op de groene trend. Niet alleen heeft Coca-Cola Life een groene verpakking, ze bestaat ook voor 30% uit plantaardigde vezels en is 100% recycleerbaar.
Coca-Cola Life is na Light en Zero al de derde suikerarme colavariant van het bedrijf. Het bevat twee keer minder calorieën dan de traditionele cola (108 calorieën per 600 ml tegenover 250 calorieën).
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?