- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Begin volgend jaar brengt frisdrankengigant Coca-Cola de stevia-variant Coca-Cola Life op de Belgische markt. De zogenaamde “groene cola” werd eerder al in Argentinië, Chili en het Verenigd Koninkrijk gelanceerd.
Coca-Cola Life is de nieuwste telg in de Coca-Colafamilie. De frisdrank wordt gezoet met suiker, maar ook met stevia-extracten waardoor Coca-Cola Life 33% minder calorieën bevat dan de traditionele cola. Zo bevat een ‘groen’ blikje van 330ml 89 calorieën, tegenover 139 calorieën voor een ‘rode cola’.
Coca-Cola Life is na Light en Zero al de derde suikerarme colavariant van het bedrijf.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?