- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Door de gezondheidscrisis ziet Colruyt het aantal online bestellingen stijgen. Om aan die groeiende vraag te beantwoorden, bouwt het een tijdelijke winkel in de Brusselse gemeente Oudergem uit tot een afhaalpunt voor de online boodschappendienst Collect&Go.
Colruyt bouwt de tijdelijke winkel in Oudergem om tot een lokaal rondhaalcentrum voor de online boodschappendienst Collect&Go. De site zal over een eigen afhaalpunt beschikken. Op die manier zal het op termijn mogelijk zijn om de rondhaling van enkele honderden extra reservaties per dag te garanderen. Het afhaalpunt wordt op 25 mei officieel geopend, online reserveren kan al vanaf 18 mei. “We hebben aan het begin van de CoViD-19-crisis een toename van 70% aan reservaties genoteerd, met op sommige dagen pieken van 200 à 300%”, zegt Tom Deprater, verantwoordelijke voor Collect&Go. "Online winkelen was al erg in trek, en de crisis heeft de populariteit ervan alleen maar versterkt. We zijn daarom op zoek gegaan naar mogelijkheden om onze capaciteit te vergroten, zodat we zowel onze vele trouwe klanten als nieuwe klanten kunnen bedienen. Op termijn zullen we enkele honderden extra reservaties per dag kunnen verwerken.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?