- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Collect&Go, de online boodschappenservice van Colruyt, lanceert een nieuw logo en bijhorende huisstijl. “Na 15 jaar is het tijd voor een nieuwe look”, klinkt het bij Colruyt Group. De modernere look is deze zomer in primeur te zien aan de Belgische kust.
Collect&Go vernieuwde begin dit jaar al zijn website. Nu zijn ook het logo en de huisstijl aan de beurt. Het oranje uit het oude logo ruimt plaats voor blauw, waarmee de dienst zich voorzichtig differentieert van de Colruyt supermarkten.
Een glimlachend winkelmandje in het nieuwe logo benadrukt het vakmanschap in online boodschappen doen. “Met de glimlach en de knipoog geven we dan weer een menselijk gezicht aan het online shoppingkanaal. Daarnaast verwijst de glimlach naar de vriendelijkheid van de Collect&Go-medewerkers, een van onze troeven die klanten enorm waarderen”, legt Geert Boel uit.
Primeur aan de Belgische kust
De nieuwe huisstijl is vanaf deze zomer zichtbaar aan de kust. De afhaalpunten in Knokke, Blankenberge, Bredene, Oostende, Middelkerke, Nieuwpoort en Veurne zijn al aangepast aan de nieuwe stijl. Van daaruit wordt hij nationaal uitgerold. Tegen het einde van het jaar moeten alle afhaalpunten opgefrist zijn.
Collect & Go is naar eigen zeggen de nummer 1 van de Belgische online voedingsmarkt. Na 15 jaar telt de dienst bijna 170 afhaalpunten.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?