- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Mobile, de service voor mobiele telefonie van Colruyt, wordt vanaf 2 juli 2014 stopgezet. Colruyt Mobile-klanten schakelen automatisch over naar Mobistar. Dat hebben Colruyt en Mobistar zelf bekend gemaakt.
Colruyt Mobile werd in 2011 opgericht, in de zoektocht naar groei op nieuwe markten. Colruyt wilde, net als voor de producten in zijn winkels, de laagste prijzen garanderen voor mobiele telefonie. De retailer moet echter vaststellen dat het te weinig impact heeft op de cruciale parameters om die laagste prijzen met zekerheid te blijven garanderen. De contstante evolutie binnen de telecomsector, zowel technologisch als op vlak van specifieke promomechanismen, wordt als hoofdreden aangehaald.
Colruyt Mobile-klanten moeten geen actie ondernemen: vanaf 2 juli schakelen ze automatisch over op Mobistar, de huidige partner voor de mobiele service.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?