Gondola
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gondola
Tijdens het zesde Shopper & Trade Marketing Congres, op 30 maart 2023, ging Gondola Academy dieper in op de veranderingen in consumentengedrag en het retaillandschap. "Er staan grote verschuivingen voor de deur, en we moeten ons aanpassen als we willen overleven", luidde het uitgangspunt van dit druk bijgewoonde congres in Imagibraine.
De hele sector is (en wordt nog steeds) sterk beïnvloed door de crisis, of moeten we zeggen: door de opeenvolging van crisissen. Van producent tot detailhandelaar, iedereen voelt de impact ervan. Consumenten beginnen zich ook anders te gedragen. Hoe anders? En hoe zal dit de retailsector op lange termijn beïnvloeden? Deze en veel meer vragen werden behandeld tijdens het Shopper & Trade Marketing Congres van Gondola Academy. Een overzicht van de belangrijkste insights ...
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?