- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize slaat de handen in elkaar met Kazidomi, een online supermarkt die focust op gezonde en duurzame producten, geselecteerd door voedingsdeskundigen. De best verkopende producten van Kazidomi worden voortaan aangeboden in zes winkels van Delhaize en op Delhaize.be.
Delhaize en online supermarkt Kazidomi bundelen de krachten. De bestsellers van de e-shop worden voortaan in zes winkels en op de website van Delhaize aangeboden. Kazidomi, in 2016 opgericht door Emna Everard, telt tienduizenden klanten en biedt meer dan 4.000 producten aan, van kruidenierswaren over hygiënische producten tot babyproducten, die geselecteerd werden door voedingsdeskundigen. Het gaat onder meer om tomatensauzen zonder toegevoegde suiker, peulvruchten zonder toegevoegd zout, pesto’s, tofu, superfoods, shampoo en tandpasta. “De authenticiteit van Delhaize en hun wil om mee te werken aan een duurzaam project dat goed is voor de gezondheid spreekt ons heel hard aan. Ondanks het duidelijke verschil in grootte hebben ze ons vanaf het begin gesteund om ons op de kaart te zetten”, legt Emna Everard uit. Het Kazidomi-assortiment is verkrijgbaar in AD Incourt, AD Reyers, AD Merbraine, AD Waregem, AD Deinze en AD Groot-Bijgaarden. Afhankelijk van het succes van deze test kan het aanbod naar andere Delhaize-winkels uitgebreid worden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?