- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Makro zit niet stil! Nadat het begin dit jaar een nieuw concept lanceerde onder het thema “Urban Outdoor", opent de groep een tweede “experience” zone, die de naam "Digital World" meekrijgt. Makro start in Eke, met een nieuw EPSC concept dat wordt verdeeld in vier zones:
Digital@home, Digital@work, Digital on the move en World of books. Het geheel oogt sober en is duidelijk, dankzij informatiepanelen en de bewijzering in de winkel. Het aanbod dat Makro hier voorstelt is zeer uitgebreid omdat alle grote merken, inclusief Apple aangeboden worden. Met plezier geven we hier een klein overzicht, voor de volledige reportage in het volgende nummer verschijnt.
Rayonoverzicht
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?