- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ondanks een slechte meimaand, sluiten de DIY Superstores het tweede kwartaal in schoonheid af: + 2,2% in value. De maand juni was goed voor een stijging met maar liefst 5,8%.Het brengt het totaal voor de eerste helft van 2017 op +3% wat een mooie score blijft. Opvallend is dat de markt in units “slechts” +1,6% doet wat dus wil zeggen dat er duurdere producten werden verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar.
Op basis van de GfK cijfers moeten we concluderen dat de markt het beter doet dan wat vele retailers en fabrikanten “voelen”. We zijn alvast benieuwd naar de resultaten van de typische klusmaand juli.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?