iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Dunkin' lanceert voor het eerst in België en Nederland een koffieabonnementsdienst gericht op "echte fijnproevers", aldus de keten.
Het nieuwe koffieabonnement van Dunkin', dat voor het eerst beschikbaar zal zijn in België en Nederland, is verkrijgbaar via de speciale Benelux-applicatie en kan worden afgesloten voor één maand, drie maanden of een heel jaar. Voor 29,99 euro per maand (19,99 euro voor de eerste maand als introductieprijs) kunnen klanten elke dag tot drie warme dranken in 'klein' formaat ontvangen in alle filialen die deelnemen aan het programma, wat neerkomt op ongeveer 33 cent per kopje. De keten belooft besparingen tot 120 euro per jaar.
In oktober vorig jaar werden Dunkin' België en Nederland onderdeel van Van der Valk Hotels, waarbij de Nederlandse holding VDVI (Van der Valk International) een meerderheidsbelang in het bedrijf verwierf. De keten heeft op dit moment zo'n 53 vestigingen in Nederland en 23 in België, met in totaal 76 vestigingen, een totaal dat de komende 5 jaar bijna zal verdubbelen. De 60 nieuwe vestigingen die Van der Valk in de toekomst wil openen, worden gevestigd in of nabij de hotels, tankstations en andere strategische locaties van het concern.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?