- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Facebook-fans van Lidl kunnen deze maand zelf hun cupcake samen te stellen. De drie populairste varianten worden dit najaar verkocht bij het eindejaarsassortiment.
Drie weken lang laat Lidl al haar fans hun favoriete cupcakes samenstellen. “Elke week gebeurt dat in een ander thema, namelijk klassieke, exotische of chocoladesmaken. De drie meest samengestelde cupcakes van iedere week stoten in de laatste week van september door naar de finale stemronde. En de drie populairste cupcakes uit die finale komen effectief in de winkel, dit najaar nog”, legt woordvoerder Pieterjan Rynwalt uit.
??Het concept is zeer eenvoudig, maar vraagt een bijzonder strakke samenwerking tussen winkelketen, Facebook applicatiebouwer en banketleverancier. “We hebben gelukkig een Belgische banketbakker gevonden die bereid was om mee in dit bijzondere concept te stappen.”, vertelt Rynwalt.
De winkelketen is zeer benieuwd of de keuzemogelijkheden gaan leiden tot zeer courante, dan weel zeer bijzondere cupcakes.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?