- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize biedt nu ongeveer 160 referenties uit de eerlijke handel aan. Sinds november 2011 zijn de verkopen van deze producten met 17% gestegen. Onder de producten met de sterkste groei vindt men koffie (+158% omzet dankzij de introductie van talrijke nieuwe referenties), groente (+17%), cosmetica (+16%) en chocola (+11%). Delhaize wil zijn assortiment verder uitbreiden. Zo zijn onlangs enkele nieuwigheden geïntroduceerd: snoepjes, gedroogd fruit, physalis, enz. Het Fair Trade gamma va Delhaize zal tijdens de Week van de Eerlijke Handel (van 1 tot en met 6 oktober 2012) in de schijnwerpers worden gezet met tal van voordelen bij de aankoop van deze producten.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?