Gondola
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gondola
Het is weer poster-tijd bij Gondola Academy. Zoals ieder jaar publiceren we de FMCG-poster met een samenvatting van de recente ontwikkelingen in de belangrijkste FMCG-categorieën, dankzij de gegevens van onze partner NielsenIQ.
De gegevens die op onze poster zijn verzameld zijn NielsenIQ MAT-cijfers, die een periode van 12 maanden van juli 2021 tot juni 2022 bestrijken. De eerste maanden van de prijsstijgingen zitten dus een beetje in deze cijfers.
De top 5 groeiers van 2021 zijn: maquillage (private label & nationale merken), insecticide (private label), vetten en oliën (private label), zonneproducten (private label) en pasta, rijst en instant aardappelen (private label). In tegenstelling tot vorig jaar, zijn het dit jaar vooral de private labels die de grootste groei neerzetten.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?