- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gillette en YouTube hebben vandaag, maandag 17 september, een samenwerking bekend gemaakt waardoor voetbalfans online het belangrijkste voetbalnieuws kunnen vinden, zoals doelpunten, samenvattingen van de wedstrijden en filmpjes die zijn opgenomen in de coulissen van de beste voetballiga’s en clubs. Gillette wordt zo de belangrijkste voetbalsponsor op YouTube in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Na inschrijving op de Gillette Football Club, krijgen internetters de mogelijkheid om hun favoriete liga’s en clubs te selecteren en de laatste video’s te bekijken. Het nieuwe platform zal op termijn ook entertainmentprogramma’s omvatten die gemaakt zijn door het productiebedrijf Big Balls en nieuwe functies krijgen, zoals social gaming.
Voor elke nieuwe inschrijving zal Gillette bovendien een dollar schenken aan streetfootballworld (tot een maximum van USD $300.000) om jongeren over de hele wereld te steunen via voetbal.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?