- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Op 19 mei vindt de nieuwste editie van Gondola Day plaats met topsprekers als Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), Jean-Marc Van Custem (louis delhaize, Match & Smatch) en Jan Van Holsbeke (Bio-Planet). Kunt u zolang niet wachten? Herbeleef de komende weken onze vorige editie dankzij enkele interviews met eerdere sprekers.
Volgende week is het weer zover, onze jaarlijkste traditie: Gondola Day. Het retailevenement dat meer dan 600 professionals uit de sector bijeenbrengt vindt dit jaar plaats op 19 mei in Kinepolis Imagibraine. Het thema? Invisible. Op de affiche vinden we enkele topnamen, waaronder Jan Van Holsbeke (Bio-Planet), Giny Boer (C&A), Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely) en Jean-Marc Van Custem (louis delhaize, Match & Smatch). Het belooft met andere woorden weer een interessante editie te worden! In afwachting tot D-day blikken we terug op de vorige editie van Gondola Day aan de hand van interviews met sprekers van vorig jaar. Benieuwd? Ontdek ons interview met Philippe Chapuis, senior analytical consultant bij NielsenIQ.
Bent u benieuwd naar de rest van de sprekers en wilt u op 19 mei deelnemen aan de nieuwe editie van Gondola Day? Schrijf u dan snel in!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?