- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Donderdagavond moest de Nederlandse winkelketen Hema zijn website tijdelijk sluiten. Ook in België en elders was er een toestroom van bestellingen van gebak dat per vergissing gratis was aangeboden. Er is zelfs door hele bedrijven voor miljoenen tegelijk besteld! “Wij richten ons niet op de oorzaak, maar willen vooral het probleem snel mogelijk verhelpen. Daarna gaan we bekijken wat we zullen doen met de bestellingen die zijn geplaatst” aldus een mededeling van een de woordvoerster van de groep. Na onderzoek van de bestellingen moet er dus een oplossing worden gevonden. Eén ding is zeker: De productie zal het niet aankunnen! Klanten kunnen echter hun gegevens achterlaten zodat de HEMA contact met hen kan opnemen. Vergissen is menselijk, moet men maar denken…
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?