Bel&Bo
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Bel&Bo
De zomervakantie is officieel van start gegaan en dat betekent tijd voor een zomerreeks! Elke week brengt Gondola interessante interviews of reportages om uw zomer nog fijner te maken! Vandaag: een interview met Charlotte Delfosse, CEO van Bel&Bo.
Wanneer we Charlotte Delfosse spreken, wil het nog niet echt lukken met de zomer. Het regent al maanden haast onafgebroken, de dagen met zon zijn dun gezaaid. Ook de modesector kent een dip, zegt de nieuwe CEO van modewinkelketen Bel&Bo. Het is één van de slechtste eerste jaarhelften sinds lang voor de fashionretail, onder meer door het slechte weer. “Iedereen is de regen beu en boekt last minute naar de zon. Ik zit hier zelf ook nog met een trui aan. Je gaat geen zomerkleren kopen als het nog niet nodig is. We voelen dat natuurlijk”, zegt ze. Voor haar was het ook persoonlijk een bijzondere periode. Ze volgde haar vader op als CEO van Bel&Bo. “Het was pittig. Net terug uit zwangerschapsverlof (ze kreeg haar derde kindje, nvdr) begon ik meteen aan mijn nieuwe taak. Er waren veel dingen die samen kwamen. Het nieuwe kindje, ik moest opnieuw het ritme tussen werk en privé vinden, op de hoogte gebracht worden van wat er allemaal gebeurd was en ook nog mijn weg vinden in mijn nieuwe rol.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?