- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dat Lidl inzet op een nieuw winkelconcept moet Gondola u niet meer vertellen. Mocht u nog niet op de hoogte zijn, sla er ons magazine van december 2012 maar eens op na, Lidl sierde de cover als onze keuze van "Retailer van het Jaar". En de smart discounter doet die titel alle eer aan en bewijst dat nogmaals met de heropeningen van Lidl Harelbeke en Roeselare. Niet alleen gingen beide supermarkten onder de sloophamer en werden ze van de grond terug opgebouwd, ondertussen konden de klanten nog steeds terecht in twee tentwinkels en vanaf 27 februari krijgt West-Vlaanderen er maar liefst 600 vierkante meter Lidl bij. De vestiging aan de Gentsesteenweg in Harelbeke is daarbovenop de eerste winkel in België met de nieuwe moderne luifel. Om de openingen de nodige luister bij te zetten, verloot Lidl één minuut gratis winkelen onder de klanten die zich woensdag 27 februari voor het openingsuur op de parking melden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?