- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden lanceert MediaSpecs een nieuwe database met nieuwe functionaliteiten.
De database van MediaSpecs is een referentietool voor communicatieprofessionals, omdat ze alle onmisbare informatie bevat over media in België en Nederland: publicitaire tarieven, editoriale kalenders, technische specificaties, contactgegevens, enzovoort. Dankzij het zoekinstrument is het mogelijk een selectie te maken op basis van een thema, doelgroep, sector, mediatype, plaats en regio. MediaSpecs lanceert vandaag een nieuwe versie van zijn database. Om beter aan de noden van de markt te beantwoorden werden nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Hierbij een overzicht van wat er voortaan mogelijk is:
Met zijn database wil MediaSpecs het werk van mediaplanners, adverteerders en PR-mensen helder en makkelijk maken. Omgekeerd krijgen uitgevers erkenning voor hun werk.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?