- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Megan Maley is Zalando’s General Manager voor de Benelux, het Verenigd Koninkrijk en Ierland. De van oorsprong Amerikaanse vertoeft ondertussen zeventien jaar in de Europese fashion- en retailsector. Op de Gondola Day van komende donderdag zal ze haar ervaringen en de ideeën van het internationale online shopplatform delen.
Zalando zet sinds de oprichting in 2008 in steeds meer Europese landen een voet aan de grond. De online webshop bedient vandaag bijna 49 miljoen klanten in 23 verschillende landen. Tegelijk wil het platform voor kleding, schoenen, accessoires en cosmetica zo lokaal mogelijk opereren. “We willen lokale retailers en merken helpen groeien in eigen land én hen ondersteunen om hun producten tegelijk ook internationaal aan de man te brengen”, zegt Megan Maley, die sinds vorig jaar als General Manager de werking in vijf landen aanstuurt, waaronder die in België. “We willen klanten via ons platform vlot naar zowel die lokale markten als de grote labels gidsen. Zalando zien we als dé go to place voor merken, retailers en klanten.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?