- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Aveve heeft zopas een nieuwe website gelanceerd waar vooral beleving en inspiratie centraal staan.
De consumentenwebsite van Aveve heeft een gedaanteverwisseling ondergaan en oogt niet enkel mooi, maar is ook makkelijk in gebruik. De website is ingedeeld volgens de Aveve-drieledigheid: Tuin, Dier en Thuisbakken. Je vindt er producten, tips en inspiratie. Uiteraard kan je er zoals het vandaag hoort, je eigen "stekje" op aanmaken. Mooi is dat je niet enkel een winkelwagentje hebt, maar ook een receptenboekje waar je dus online al je favoriete recepten in kan bewaren. Het zou leuk zijn als je daar ook eigen recepten in kan opslaan, maar nu zijn het enkel de recepten die op de website zijn verschenen.
De online winkelwagen werkt énkel voor het gedeelte Dier en Thuisbakken. Tuinproducten kunnen nog niet worden toegevoegd. Online bestellen kan ook niet; je maakt eigenlijk een boodschappenlijstje aan, waarmee je dan naar de winkel kan. Dat lijkt ons toch een gemiste kans in deze e-commerce tijden.
De Franse versie van de website houdt het voorlopig nog bij de oude.
www.avevewinkels.be
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?