- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Tengevolge van recente overnames (Noliko, CECAB), zag PinguinLutosa, producent van diepvriesgroenten en -aardappelproducten, zijn omzet met 17,2% toenemen in vergelijking met dezelfde periode van vorig jaar. Vanwege de teleurstellende resultaten in Engeland blijft 2011 echter een overgangsjaar.
De divisie “aardappelen” laat bovendien een omzetgroei zien van 4,8% tot 177.479.534 euro. PinguinLutosa hoopt het tweede semester betere resultaten te boeken dan het eerste. De resultaten in het Verenigd Koninkrijk blijven achter bij de verwachtingen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?