- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Pearle Opticiens is gisterenavond uitgeroepen tot ‘Salesforce Retailer of the Year Belgium’ 2021-2022. Aveve ging aan de haal met de titel van Beste Winkelketen van België en Kazidomi was dan weer de meest duurzame retailer. Een overzicht.
Nadat Salesforce op 7 oktober de categoriewinnaars van zijn Salesforce Awards uitreikte, was het gisteren tijd om de overallwinnaars in de bloemetjes te zetten. Hoewel die prijsuitreiking normaal voorzien was tijdens de Gondola Gala Night, die dit jaar omwille van corona werd uitgesteld, konden geïnteresseerden de uitreiking gisteren via een livestream volgen. De grote winnaar van de avond? Pearle Opticiens, dat werd verkozen tot ‘Salesforce Retailer of the Year Belgium’ 2021-2022. De prijs van ‘Salesforce Beste Winkelketen van België’ ging dan weer naar Aveve en Drukke mama’s sleepte de ‘Salesforce Webshop Award Belgium’ in de wacht.
Tijdens de uitreiking had het digitale publiek de kans om te stemmen op de meest duurzame retailer van België. De genomineerden van deze prijs waren geselecteerd door een vakkundige jury, met onder meer Martijn Martens (Retail Analyst, Gondola Academy), Gerwin Souman (International Business Development Manager, Q&A), Franco Prontera (Country Manager, Too Good to Go) en Caroline Gastaud (Sustainability & CSR Manager, IKEA). Uiteindelijk werd Kazidomi door de jury en het publiek verkozen tot ‘Salesforce Sustainable Retailer of the Year’ 2021-2022 door zijn transparante, korte keten en de focus op gezonde, duurzame voeding. Daarmee liet het Lush en Colruyt achter zich.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?