- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Volgens de legende is Renova Black ontstaan toen Paulo Miguel Pereira da Silva, voorzitter van de Groep Renova, het gekleurde papier gebruikte tijdens een voorstelling van Cirque du Soleil. Op dat moment realiseerde hij zich dat zelfs een alledaags consumptieproduct niet kon ontsnappen aan de macht van showbusiness. Anno 2011 en meer bepaald van 16 tot 28 mei, opent Renova zijn trendy pop-up store in de Kirchberg galerij in Luxemburg. Hier kunnen bezoekers à la carte hun toiletpapier, keukenrol, zakdoeken of servietten kiezen met behulp van een speciaal daarvoor ontworpen touchscreen. De concept store zal de artistieke en luxueuze handtekening van Renova dragen, mede dankzij de opstelling van het assortiment per kleur. Het Renova Luxury toiletpapier zet hiermee haar gestage zegetocht verder.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?