- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Altijd al op de foto willen gaan met een Storm Trooper of een light saber gevecht willen houden? Daarvoor kan je terecht bij Carrefour! De retailer is exclusieve partner van Star Wars en dompelt zijn Hypermarkten de komende weken onder in de Star Wars-wereld met spaaracties, speciale producten en animaties.
De nieuwe Star Wars-film komt eraan in december, en ook de supermarkt ontsnapt niet aan dé filmgebeurtenis van het jaar. Van 30 september tot 9 november 2015 hangt er in de Hypermarkten Carrefour een echte Star Wars-sfeer. De winkels kregen een nieuwe look. In de gangen en op de kop van de winkelrekken houden de helden van Opus VII de wacht. Zes weken lang krijgen fans van de serie niet alleen ‘hypergalactische’ aanbiedingen maar ook en vooral een uitzonderlijk Star Wars-assortiment: poppetjes, dvd-koffers, stripverhalen, kleefalbums, gezelschapspellen, Lego-dozen, schoolartikelen, opbergdozen, accessoires (horloges, …). En dat alles tegen promoprijzen. Klanten kunnen met een tombola ook een 4-daagse reis voor 2 volwassenen en 2 kinderen winnen naar Londen met de Eurostar.
Op de foto met Storm TroopersIn 23 winkels kan men een hele dag lang ook terecht in een fotostudio. Klanten kunnen zich laten fotograferen met een lasersabel in de hand, gehuld in een Jedi-cape en poseren naast een van de filmpersonages. De foto wordt rechtstreeks naar de Facebook-pagina van de Hypermarkten Carrefour gestuurd waar ze hem via de gratis wifi in alle Hypermarkten Carrefour kunnen ophalen en delen.
Star Wars-busOp een vaste datum zal er aan 22 Hypermarkten Carrefour ook een hele dag lang een Star Wars-bus staan. In het eerste deel van de rondtrekkende bus vinden jonge Star Wars-fans spelconsoles terug, en in het tweede gedeelte kunnen ze zich in een laserlabyrint uitleven.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?