Carrefour/TakeAway.com
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Carrefour/TakeAway.com
Christophe Verda wordt de nieuwe Head of Retail bij de Belgische tak van maaltijdleverancier Takeaway.com. Met zijn komst wil het bedrijf zijn retailtak en samenwerking met Carrefour uitbreiden.
Christophe Verda komt over van Louis Delhaize Group, waar hij aankoopdirecteur was en onder meer bijdroeg aan de ontwikkeling van retailmedia. Voorheen werkte hij 12 jaar bij MediaMarkt in operationele en strategische functies. “Als Head of Retail Belgium bij Takeaway.com zal hij de samenwerking met bestaande partners, zoals Carrefour, verder helpen versterken en zal hij de uitbreiding en diversificatie van retail binnen Takeaway.com leiden, waardoor de organisatie zich commercieel verder kan ontwikkelen”, kondigt de onderneming in een persbericht aan. Verda zegt zelf: “Takeaway.com is een innovatieve en solide speler in de thuisbezorgmarkt, voor wie maatschappelijk engagement en duurzaamheid een echte prioriteit zijn. Een speler boordevol potentieel, die mijn eigen waarden weerspiegelt. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring te gebruiken om de groei in België te versnellen en nieuwe kansen te ontwikkelen. Er wordt immers geschat dat tegen 2028 de online markt in België met 49% zal zijn gegroeid! De mogelijkheden voor groei en innovatie zijn dus aanzienlijk.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?