- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Tom Smidts, senior marketing director, home care Benelux lead, wordt de nieuwe head of country voor Unilever België & Luxemburg. Daarmee volgt hij Silvia Wiesner op die stopt als general manager voor Unilever België.
Tom Smidts begon zijn carrière bij Unilever Belgium in 2010 als brand & indirect communication manager. Daarna bekleedde hij diverse marketing- en salesfuncties op lokaal, Benelux- en wereldwijd niveau voordat hij tot senior marketing director, home care Benelux lead werd benoemd in november 2019. Nu zal hij de rol van head of country voor Unilever België & Luxemburg vervullen. Deze benoeming maakt deel uit van de nieuwe organisatie die Unilever in januari in het leven heeft geroepen. Door de functiewissel komt er ook een einde aan de rol van Silvia Wiesner als general manager voor Unilever België. In juli zal er een overgangsperiode zijn tussen de twee functies.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?