- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Voor het tweede jaar op rij organiseert Comeos de Sunday Shopday. Op zondag 4 oktober 2015 kan je in 305 Belgische steden en gemeenten in meer dan 2400 winkels shoppen naar hartenlust. Na de succesvolle eerste editie springen dit jaar ook vijftien shoppingcentra op de kar. Daarnaast nemen nu ook alle centrumsteden deel aan het initiatief, net als hoofdstad Brussel.
Niet alleen kleding- en schoenwinkels nemen deel, maar net als vorig jaar springen ook ook tuin-, speelgoed-, elektro en interieurwinkels op de kar. Ook de lokale stadsbesturen zijn dit jaar extra gemotiveerd om nog meer randattracties te organiseren voor klanten. Hiervoor werken ze samen met de dienst toerisme, musea en handel. Zo kon je vorig jaar in sommige steden gratis musea bezoeken, modeshows en live optredens bijwonen. Daarnaast voorzien veel handelaars die deelnemen aan Sunday Shopday acties en promoties voor klanten. Toch is het niet de bedoeling mensen met kortingen naar de winkels te lokken. Comeos hoopt wederom op een leuke, ontspannen daguitstap voor heel de familie, waar verschillende activiteiten voor jong en oud te beleven zijn. Wie wil weten of zijn gemeente of favoriete winkel deelneemt en welke acties deze organiseert, kan hiervoor terecht op http://www.sundayshopday.be.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?