Vkusvill
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vkusvill
De Russische retailer VkusVill, dat meer dan 3.000 koeriers voor thuisleveringen in dienst heeft en meer dan 1.250 winkels telt, geeft op 23 september (tijdens Gondola Day) in België een voorproefje van zijn strategie voor de Benelux.
VkusVill, dat met horizontale structuren werkt, is een perfect voorbeeld van flat management. Dat stelt werknemers in staat om rechtstreeks aan projecten te werken en dus niet meer voor een baas of een meerdere. Naast een kostenverlaging door een kleinere verloning, heeft dit type retailer een uniek technologisch en digitaal systeem ingevoerd.
Terugzenden van een product zonder ontvangstbewijs
De geavanceerde technologie en commerciële agressiviteit hebben ontwikkelingen mogelijk gemaakt zoals het terugzenden van een product zonder ontvangstbewijs. U hoeft de aankoop van een product niet te bewijzen, VkusVill betaalt u terug omdat de meeste producten en merken van VkusVill van de winkelier zelf zijn, waardoor ze perfect identificeerbaar zijn.
Aantrekkelijkheid van België
VkusVill wil met lokale spelers werken in de Benelux, voornamelijk kleinere B- of C-producenten. De koopkracht en de beschikbaarheid van kwaliteitsvolle voedingsproducten op ons grondgebied maken de ontwikkeling van VkusVill in de Benelux interessant voor deze Russische retailer. Nadejda Semenova-Brullova, Head of International Development, zal de visie en strategie van de snelst groeiende Russische retailer toelichten op Gondola Day 2021 in België op 23 september.
Bent u benieuwd naar de plannen van Vkusvill? Schrijf u dan snel in voor één van de laatste plaatsen op Gondola Day!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?