- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Youtube lanceert de nieuwe functie 'Shopping Ads' die je in staat stelt advertenties in een video te implementeren. Hierdoor kan je vanuit een video doorklikken naar de webshop.
Deze nieuwe manier van adverteren is een erg leuk hulpmiddel voor bloggers die reviews posten over bepaalde producten. Door deze 'Shopping Ads' toe te voegen kunnen hun kijkers de besproken, of vergelijkbare, producten in slechts enkele stappen aankopen via het internet. Maar ook voor adverteerders is dit een handige tool. Kijkers kunnen nu via een reclamefilmpje een outfit of product aankopen, zoals bijvoorbeeld in onderstaand filmpje van kledingmerk Levis.
Advertenties toevoegen in video's is niet helemaal nieuw voor Youtube, maar tot nog toe kon dit alleen bij je eigen content. Via 'Shopping Ads' kunnen je producten nu ook in andere video's geïmplementeerd worden. De nieuwe functie wordt aangeduid met een i-icoon in de rechterbovenhoek van het beeld.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?