iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Zeeman onderzoekt de mogelijkheid om zijn eigen merkproducten bij andere retailers te verkopen. Al is er nog geen definitief besluit genomen
Volgens CEO Erik-Jan Mares is de grootste uitdaging voor Zeeman om van een winkelketen te veranderen in een merk, zo vertelde hij tijdens RetailTrends Live.“Dan hoef je niet per se in je eigen winkel gekocht te worden, maar kan dat ook online of bij anderen”, zei hij. Toch is een definitieve knoop nog niet doorgehakt. Erik-Jan Mares wees er ook op dat Zeeman sinds twee jaar zijn eigen merknaam gebruikt op haar kledinglabels. “Ook met het idee dat we straks elders kunnen liggen. De uitdaging zit hem vooral in het op orde krijgen van de logistieke stromen. Als dat lukt, kan het haast niet anders dan dat we straks ook ergens anders liggen”, besluit hij.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?