- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ahold gaf vandaag een update van de voortgang van zijn strategie. De groep kondigt aan dat zijn bezuinigingsprogramma van 350 miljoen naar 600 miljoen euro moet worden opgevoerd. Ahold wil ook zijn aanbod via verschillende verkoopkanalen versnellen en zijn internetaanbod uitbreiden. Ook heeft de groep zijn wens herhaald om voor 2016 ten minste 50 Abert Heijn-winkels in België uit te baten.
Ter herinnering: Albert Heijn België nodigde op 16 november jongstleden de pers uit. U vindt alle details van deze ontmoeting terug in de speciale editie van Gondola Magazine van de maand december. U kunt zich hier abonneren!Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?