- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dikwijls is de eenvoudigste manier om het vertrouwen van een cliënteel te winnen, de harten van de kinderen te veroveren... En ook de retailers hebben dat maar al te goed begrepen. Na de - wegens groot succes vroegtijdig stopgezette - smurfenactie bij Delhaize, is het nu de beurt aan Champion om in te zetten op de start van het schooljaar. Champion lanceert de "School Mania" collectie, bedacht door het agentschap Toya.
Tot en met 16 oktober ontvangt de consument bij elke aankoopschijf van 15 euro bij Champion een zakje met daarin een pop-up personnage samen met een schoolrapport en een kortingsbon voor de ouders.De jongsten onder ons kunnen vanaf dan de ontvangen schoolrapporten vergelijken en degene die ze dubbel hebben wisselen met hun vriendjes. 36 personnages zullen op deze manier de speelplaats proberen te veroveren en Champion toelaten hun cliënteel te vergroten.Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?