- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Papierwarenketen Club start naast zijn bestaande 35 fysieke winkels met een webshop. Wie voortaan boeken of artikelen online bestelt, krijgt deze binnen de 48 uur in de bus of kan ze gaan afhalen in de winkel.
E-commerce zit in de lift in België. Volgens BeCommerce Market Monitor hebben Belgische consumenten tussen juli en september 2015 online meer dan 2 miljard euro uitgegeven. In die periode hebben maar liefst 6,5 miljoen Belgen een online aankoop gedaan, wat zo'n 70% is van de Belgische populatie ouder dan 15 jaar. "Club kan de opkomst van e-commerce in ons land niet missen", klinkt het bij het bedrijf.
56.000 referenties
Op het nieuwe online platform (www.club.be) kan je kiezen tussen 56.000 artikelen die binnen de 48 uur leverbaar zijn. De website is onderverdeelden verschillende in verschillende categorieën (opruimen, organiseren, plannen, amusement, …).
Wanneer u een online bestelling plaatst kan u deze 48 uur later gratis in één van de 35 fysieke winkels afhalen of voor 2,45 euro extra thuis laten leveren. Bij thuislevering gebeurt de betaling via het internet. Wie voor een afhaalpunt kiest kan zowel online betalen als ter plaatse afrekenen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?