- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Deze herfst zullen klanten van Delhaize België mee kunnen zingen met de beste hits. Delhaize zal namelijk 13 miljoen gratis downloads aanbieden van nummers uit de Universal-catalogus. Daarnaast kunnen klanten tussen 20 oktober en 7 december meer dan 250 kaarten verzamelen. Deze actie is georganiseerd in samenwerking met Universal. Delhaize geeft hiermee toegang tot meer dan 400.000 titels op de site delhaizemusic.be. Deze verkoopactie, nieuw in zijn soort, kan gezien de aandachtsgebieden van jong volwassenen een machtig instrument blijken te zijn voor de beoogde doelgroep, het gezin.
Hoe werkt het?Van 20 oktober tot 7 december 2011 zal in elke deelnemende supermarkt van Delhaize, City Delhaize, AD Delhaize en Proxy Delhaize in België en Luxemburg per aankoop van € 20 een zakje met 3 kaarten worden uitgedeeld. Voor online aankopen geldt hetzelfde systeem. De aankoop van bepaalde producten en Universal cd’s geeft recht op extra zakjes.
Elk zakje bevat drie van de volgende vier typen kaarten:- Downloadkaarten- Artiestenkaarten (150), gewijd aan de 50 meest bekende sterren van dit moment (met: foto, informatie, roddels, enz.)- Stickers (110)- 12 extra kaarten met een reproductie van de handtekening van de idolen (deze zijn moeilijker te bemachtigen)
Voor € 9,90 zal ook een compilatie-cd te koop, die ook weer recht geeft op een extra zakje.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?