iStock
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
iStock
Steven Debrabandere, managing director voor Indonesië bij Kraft Heinz, en Bob Rog, managing director Benelux bij Kraft Heinz, wisselen vanaf 1 september met elkaar van functie. Daarmee wordt een Belg verantwoordelijk voor de Benelux activiteiten. Dat laat het bedrijf weten.
Een stoelendans bij Kraft Heinz. Steven Debrabandere en Bob Rog, respectievelijk managing director voor Indonesië en de Benelux, wisselen per 1 september van functie. Debrabandere zit al vier in zijn functie, Rog zo’n 3 jaar. Volgens het bedrijf is deze functiewissel in lijn met de filosofie om groot talent te laten groeien in het bedrijf. "We hebben de afgelopen jaren een opwindende transformatie doorgemaakt en hebben sterke plannen om te blijven groeien - en het ondersteunen van toptalent is de sleutel tot deze strategie”, verduidelijkt Willem Brandt, president continental Europe bij Kraft Heinz. “In lijn met meritocratie en onze waarde om op te komen voor geweldige mensen, ben ik erg verheugd dat Bob Rog het leiderschap op zich zal nemen voor zo'n belangrijke markt als Indonesië. Zijn leiderschapsprofiel sluit perfect aan bij de behoeften van de lokale markt. Tegelijkertijd ben ik verheugd dat Steven Debrabandere het Benelux-team komt versterken. Steven is een zeer ervaren leider met internationale ervaring. De toekomst voor Kraft Heinz Benelux ziet er rooskleurig uit - niet alleen wat betreft het verzekeren van de continuïteit en uitvoering van de bedrijfsplannen, maar ook het voortstuwen van het bedrijf door agility en consumentenobsessie centraal te stellen."
Steven Debrabandere, die tijdens zijn carrière voor Procter & Gamble en Reckitt Benckiser heeft gewerkt, laat weten vereerd te zijn met zijn nieuwe functie: "Het is opwindend om zowel de groei van het merk Heinz in de Benelux als de evolutie van een portfolio met iconische lokale merken als De Ruijter, Honig en Karvan Cévitam voort te zetten. Ik kijk ernaar uit om met het getalenteerde Benelux-team en onze retailpartners samen te werken om onze Taste Elevation-agenda aan te sturen en duurzame groei voor alle partijen te realiseren", aldus Debrabandere.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?