- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dit programma is uniek in België en in Europa. Deelnemers maken er kennis, in het frans, nederlands en engels, met een panel van academici en grote spelers uit de bedrijfswereld die samen met hen alle thema’s aansnijden die essentieel zijn voor een goed begrip van de werking van retail en distributie.
Zo worden de meningen van zowel adverteerders als distributeurs vertegenwoordigd ; concrete casussen verzekeren een grote interactie tussen de deelnemers.
Om de pragmatische aard van de opleiding nog te versterken, zullen er enkele bedrijfsbezoeken georganiseerd worden die de modules concreet kunnen illustreren. In het pakket is bovendien ook een daguitstap (in het buitenland) gepland om kennis te maken met een aantal vernieuwende concepten.
Het programma behandelt 15 onderwerpen in 6 intensieve periodes van 2 of 3 dagen, één maal per maand, vanaf 9 oktober 2012.
Deze opleiding wordt gesteund door de professionele verenigingen uit de sector, Comeos en BABM.
De eerste editie, die beëindigd is in maart, was een echt succes en alle deelnemers waren bijzonder enthousiast over de uitkomst van het programma. Bekijk hier wat ze erover denken.
Schrijf u nu in voor de informatiesessie van 14 juni om 18u30 in de Solvay Brussels School.
Download de brochure op www.solvay.edu/retail/nl
U kan het volledige programma en andere praktische informatie terugvinden in het Gondola Magazine van de maand mei. Abonneer nu op Gondola Magazine.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?