- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Wij kijken alvast reikhalzend uit naar de strategie van Albert Heijn voor België, maar daar zullen we pas morgen een antwoord op krijgen. Vandaag, 26 oktober 2011, kunnen we wel melden dat de nieuwe Albert Heijn in Stabroek, de tweede van ons land, zijn deuren heeft geopend. De inwoners van Stabroek vonden daarom deze ochtend een sleutel in hun brievenbus. Vijf van die sleutels geeft toegang tot de caravan die Albert Heijn gebruikt ter promotie van de opening van nieuwe winkels in België. En als de sleutel past, wint de consument in kwestie 1 minuut gratis winkelen. Een minuut? Dat biedt stof tot nadenken...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?