- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Voor het derde jaar op rij werden de LUKOIL-benzinestations tot “beste van België” uitgeroepen na een uitvoerige tevredenheidsenquête waarbij het onafhankelijke onderzoeksbureau Foodstep bijna 10.000 consumenten ondervroeg. Voor de 30 criteria die werden onderzocht, behaalde LUKOIL 19 keer de hoogste score. Vooral in service gerelateerde criteria zoals hulpvaardigheid, snelheid van bediening, netheid van de winkel, hygiëne en verzorging, etc. behaalde LUKOIL telkens de hoogste score. LUKOIL heeft voor 2011 een gemiddeld oordeel van 7,9 op 10 behaald, tegenover de gemiddelde score van de concurrenten van 7,4. ”Deze cijfers bevestigen onze eigen bevindingen die zich op hun beurt weerspiegelen in onze verkoopcijfers. Onze klanten zijn tevreden over de kwaliteit, de prijs en de keuze aan producten en diensten. Dit succes moet ook toegeschreven worden aan de inzet, de professionele aanpak en de motivatie van al onze uitbaters.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?