- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gisteravond vond de allereerste Belgische editie plaats van de "App of the Year Awards". Uit de 96 Belgische applicatiedie meedongen, onderscheidde myShopi zich door de prijs in de wacht te slepen. De lezers van The Mobile Revolution hadden in eerste instantie 20 applicaties gekozen, die vervolgens door de jury werden beoordeeld en vergeleken aan de hand van verschillende criteria, waaronder de gebruiksvriendelijkheid en de toegevoegde waarde voor het dagelijks leven.
“Wij zijn heel blij dat we de prijs hebben gekregen”, verklaart Philippe Van Ophem, medeoprichter van myShopi. “Het is het bewijs dat wij op de goede weg zijn met onze applicatie. Wij willen doorgaan met innoveren, het toevoegen van inhoud het afsluiten van steeds meer partnerships met de merken. De applicatie is in ons land al 86.000 keer gedownload, ofwel 11.000 extra downloads in een maand! De 25.000 unieke gebruikers voegen maandelijks in totaal 270.000 producten toe aan hun boodschappenlijstjes."
Lees ook: myShopi: 750.000 downloads
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?