- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
myShopi, waarmee boodschappenlijstjes op de smartphone gemaakt kunnen worden, neemt nu ook mobiele kortingsbonnen op die voor de klant zijn bestemd. Het proces is eenvoudig: de gebruiker ontvangt de bonnen op zijn smartphone en kiest degene die hem interesseren. Na aankoop van het product scant hij de barcodes en maakt hij een foto van de kassabon. Hij hoeft dan alleen nog maar de terugbetaling af te wachten, die binnen zeven dagen op zijn bankrekening zal worden gestort. Alken-Maes, Coca-Cola Entreprises, Kraft, Lactalis Nestlé Produits Frais, Nestlé en United Biscuits waren de eerste merken die deze aanbiedingen in myShopi hebben geactiveerd.
myShopi kwam in maart 2011 in België en Frankrijk op de markt en is een mobiele app waarmee het boodschappen doen veel eenvoudiger is geworden voor de consument. Tot nu toe is myShopi meer dan 440.000 keer gedownload en bevat het meer dan 1.400 vooraf ingevoerde artikelen met foto, maar liefst 67.000 barcodes van 100% Belgische producten, de mogelijkheid om eigen producten toe te voegen en om te zoeken naar de dichtstbijzijnde winkel die open is en de mogelijkheid om meerdere boodschappenlijstjes tegelijk aan te maken. De boodschappenlijsten zijn bovendien georganiseerd naar rayon en volgen dus de route in de supermarkt. Dankzij de koppeling met receptensites kan ook een lijst met ingrediënt in myShopi worden geïmporteerd.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?