- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Zou het afgelopen zijn met de prijsverlagingen bij Delhaize? De distributieketen is in ieder geval in alle stilte begonnen om de prijzen van meer dan 1000 producten te verhogen zowel in de supermarkten als in de formules City, Proxy en AD. Onze collega’s van De Standaard en Het Nieuwsblad hebben deze informatie gisteren bekend gemaakt. Volgens Roel Dekelver is dit echter niets bijzonders, want “per maand worden 4.000 tot 6.000 prijzen aangepast, afhankelijk van de markt, de promoties en de grondstoffenprijzen”.
Volgens Guy Elewaut, Vice President Strategy, zijn nog maar 550 producten in prijs gestegen. Hij wijst er ook op dat Delhaize zijn best moet doen om goede prijzen te garanderen ondanks de steeds scherpere concurrentie.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?